11 Eylül 2008 Perşembe

DIZI DIZI TURKIYEM

Eskiden bir Adile Teyze vardi aman da aman kuzucuklar durumu .. Hadi onu da gectin bir sekil Dallas var Turkiye halki Amerikayi CEYARLA tanidi sonra evde içen kadinlari temsilen SuelIn ..Turk erkegi kendine bir icki alan kadin konseptinden sonra cok degisti.. ev kadinlari uzerine giyecegi hafif giysiler tercih etmeye baslayinca cinayetler artti .. kapiciya sabah kapiyi acan masum ev kadini lime lime edilir ..Apartman gorevlisi ne anlar suelin hallerden ince gecelikten sarkan fora gogusler diziden alinti dinlemez ..oyarlar tabi ki...
Uzunca bir atlama yapalim gelelim bugune .. icim disim DIZI .. saat gecenin bir koru suan elimde kumanda orda dizi burda dizi don yine dizi dur tekrar dizi ..artik ne seyrettigimi ya da hangisinin yeni bolum hangisinin ozet oldugunu ya da hangisinin tekrar oldugunu farkedemez haldeyim.. surekli ayni kareler ..ha eger hic biri olmazsa dizinin reklamlari var zaten ...
Ne zaman normale donecek bu halk diye merak ediyorum ? Dizisiz nasil olacak bu ulke ? Keske eskisi gibi olsa TRT nin tek kanal ve saat gece 12 de askerlerin kisladan kalkip taa TRT ye kadar raprap yuruyup kapatirken bayrak cektigi tek kanal!! ZAten simdi ne farki var ki ? Zapladin da bir yere mi gidiyorsun sanki ? Cik o konaktan gir bu yaliya ? Zengin adam orda fakir kiz burda ? Hanlar hamamlar holdingler herkeste paranin bini bin para ..soforler hizmetciler o bicim sira sira... sen zavalli vatandas seyret seyret sonra git gir yataga hani adil dunya ... ruyamda bile dizi sonlari ve reklamlari gorur oldum hayra yoracak birsey bile kalmadi .. Eskiden bir deniz gorunce sevinirdim bir balik bir kirmizi koy yanyana aman da aman iste sana tezinden bir kismet diye yorumla .. simdi nerdeee ? hos tek durumdan usutmus ben degil . gecenlerde bir arkadasimla konusuyorum heyecanla anlatiyor :
`kizim bir ruya gordum ben BinYapi'da ust duzey calisanim ...` diye basliyor
yani universite mezunu yurtdisinda master yapan akli salim bir kizin gordugu ruyada BinYapi gibi fiktif bir sirkette calistigina inanmasi ruya bile olsa insana bazi sorgulamalar yaptiriyor haliye..
Ey Turk Halki !
Damarlarindaki asil kan Kanallarindaki Dizilerde Mevcuttur!
En iyisi ben kendime bir icki alayim sonra da CEYAR'i arayayim...

1 yorum:

Zeynep dedi ki...

anırarak gülme efekti yapsa blogger keşke. binyapı.