15 Eylül 2008 Pazartesi

SEYTAN ICADI ROBB REPORT

Son 10 yıldan berı yerlı yabancı neredeyse tum dergılerı alırım . Acaıp keyıf verır o ayın son gunlerı patır patır raflara dokulen dergılerden yansıyan gıysıler evler arabalar saraplar ekonomık durumundan bahsedılen sırketler abuktu sabuktu roportajlar .. ayin kizi yilin adami firinlar buzdolaplar tencere tavalar ... dergilerden bana yansiyan ne varsa severim her ay ..

Bir magazin dergilerine para vermem ..onlarida orda burda bulursam okurum.. ama elin botokslu teyzesi ile asifte yeni yetmesinin paylasamadigi adam dedikodulari ya da atip tutan bir suru sorunlu ve ezik suslu kadin hikayesi icin para veremem ..

neyse hersey boyle masumca yolunda gidiyordu.. ta ki amerikan express bizi gelip bulana dek ..
O da iyi hos .. zaten harciyoruz ha express olmus ha olmamis ..ay sonu ayni malum soru ` ay ben ne harcadim ki bu kadar gelmis limitim dolmus ..`

Sonra birgun yine kapi caldi .. Poset icinde bir dergi firlatti adam kucagima ..Actim paketi oylece fbende irlattim ortaya .. gece oldu kocam hasta yatakta coktan uyumus ..basladim okumaya ..

Oyle harca boyle harca ..salaksin sen bak 400 bin dolara saat var sen git o paraya ev filan ara .. tek tas ilanlari yetmez .. jetler helikopterler .. nasil biri ilandan kendine jet alir ki ? hedef kitle ben olamam ? o halde derginin bende isi ne ? Ya da saati 400 bin dolar hic kimseyi tanimiyorum cok fakiriz biz allahim ..helikopteri ya da jeti olmayan arkadaslarimdanda nefret ediyorum artik ..Tek tasim kafani yarsin diyemedikten sonra kadinligin anlami mi var ? Ya kucuk emlakci ilanlarinda 20 milyon dolara satilan ingiltere fransada zatti sahane satolar .. sen git sahibinden .com da oyalan ..hos allah icin en makul ev fiyatlari yani gecen gun bebek te 3 milyon dolara 170 metrekare daire vardi sahibinden.com da yani 9 odali donumlerce arsasi olan bir satoya 20 milyon dolar feda olsun... zaten o ev istanbulda olsa kesin 30 milyon dolar olurdu ucuz bile valla ..almayan salaktir yani ..yarin arasam mi emlakciyi onden bir komisyon icin pazarlik yapayim pratik olur ama su british aksanlarindan nefret ediyorum yuregim kaldirmaz indeed ..my dear ..


Sevgili Robb
Insani ezmek bu kadar kolay mi ? Zenginlik olani saklamaktir .. senin gibi ulu orta para karsiligi sermek degil ...Insani gonlu zengin olsun Robb.. Atip tutmaksa herkes atar tutar ..Benim kocam sanki bu jetlerden alamaz mi ? Babamin su yatlardan kac tane vardi haberin var mi ? Ama hicbiri senin gibi gorgusuzce insan hayatina saldirmadi ? Insan en azindan ramazan da bu sayiyi cikarmaz ..Hani en luks iftar sofralari ? Armani Gucci tasarlayamamis mi ?
Bak guzel Robb cim icimde senin gay olduguna dair hisler var ..Ne bileyim cok ince zevklerin var ... hani seni gormedim ama ince orta boylu esmer ince burunlu kaprisli bir gay imaji var hayalimde ..
Neyse diyordum ki adami ezmek o kadar kolay degil ..!!
Bak sevgili robb senin tek motton zenginin mali zugurdun cenesini seyedermis olabilir ...ki bu bizim memlekette cok sik soylenir ..
Hem senin inanclarinda da supheliyim yine sana bir onemli soz edicem kendimi tutamicem :
Dunya mali dunyada kalir !!!
Cok seviyesiz davraniyorsun gercekten ..Senin icine seytan kacmis bence insanlari luksun esiri yapma arzusundasin sen derin seytan filanmisin ? amacin ne ? bak burasi Turkiye sonra en luks hapishaneler diye bir sayi yaptirirlar adama ..

Ah robb cim ahh... mekanin cennet olsun dicem icimden gelmiyor ..bu kadar luskten sonra seni kesmez be anacim ..


Garanti bankasina sevgiler ...iyi ki varsin ..

Ancak bir ricam olacakti benim limitimle o dergidekileri almam imkansiz acaba sayin yetkililer bu konuya iliskin bir yardimci olabilirler mi ya da jet alirsam taksit yaparlar mi yani bunlari bilmek tuketicinin hakki .. ayrica jet beyaz esya grubuna mi giriyor kampanyalardan nasil faydalanacagim ? Bu konuda aciklik getirirseniz yine sevinirim... ShopMiles millerim jet alirken gecerli mi ? ya da jet alirsam toplu mil kazaniyor muyum ?

sevgiler

2 yorum:

Zeynep dedi ki...

jet otomotive filan giriyodur herhalde.

pelininstyle dedi ki...

pelin saat olmus gecenin bir yarisi evde cit yok benim kahkahalarimdan baska bisey duyulmuyor. sen beni guldurdun ya bu kadar sen de o jetlerin, tek taslarin hepsine sahip ol e mi:))))))))) super ya:)))